sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Update

Fiilis on tällä hetkellä vähän outo. Olen hallilla ja pojat ovat menossa kohta jäälle. Normaalisti kausi lähtisi myös omalta osaltani harjoitusleirin alusta käyntiin. Kaiken lisäksi nyt pitäisi olla käsissä viimeinen kauden alku. Olen tietyllä tavalla hämilläni, mutta uskon, että pelaamattomuus iskee kunnolla vasta, kun sarja alkaa. Jääkiekkoa lukuun ottamatta veritulpat eivät onneksi vaikuta elämääni millään tavalla. Pystyn elämään täysin normaalia elämää, kunhan vain varon, ettei minulle tule haavoja esimerkiksi imuroidessa. Lääkäreiden ohjeet ovat olleet yksinkertaisia. Saan tehdä kaikkea, kunhan varon kontakteja ja haavoja. Tilanteestani on tullut paljon kyselyjä ja olen saanut kannustusviestejä. Kun vielä näen paljon eri ihmisiä muun muassa poikani Samuelin jääkiekkopeleissä ja –treeneissä, olen saanut kertoa moneen otteeseen, mitä tapahtui ja mitä tulee tapahtumaan. Osaltaan sen takia halusin järjestää mediapäivän täällä Philadelphiassa, että tilanne vähän rauhoittuisi. Yritän olla joukkueemme toiminnassa mahdollisimman paljon mukana. Jos käy hyvä tuuri ja pääsen pelaamaan jossain vaiheessa ensi vuotta, on helpompi hypätä arkeen mukaan, kun olen ollut alkukauden tunnelmia kokemassa. Käyn niin monessa kotipelissä kuin pystyn ja itse asiassa meidän GM Ron Hextall toivoi, että kävisin pelien jälkeen juttelemassa poikien kanssa ja opastamassa heitä, jos suinkin pystyn. Toisaalta tarkoituksenani on myös reissata aika paljon Samuelin peleissä mukana, joten poissaolojakin väkisin tulee. Lopuksi haluan kiittää Kysin sydänosasto 4601:n henkilökuntaa. Siellä saamani hoito oli äärimmäisen hienoa ja olin todella hyvissä käsissä. Täällä päässä lääkärit olivat todella tyytyväisiä kokeisiin, jotka minulle tehtiin ja hoitoon, jota minulle on annettu. Se on hieno merkki siitä, miten korkeatasoista suomalainen sairaanhoito on. Terveiset vielä kaikille osastolla ja isot kiitokset. Lämpimät kiitokset myös kaikille teille, jotka olitte mukana viidettä kertaa järjestetyssä golftapahtumassamme. 53 400 euroa on upea summa. Tuella on suuri merkitys pienille ihmisille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti